vakanties egypte
Egypte Vakanties

Bel ons:00201224789162

Zeven dagen Safari Trip,Egypte oases

Ondenkt de Egyptische Woestijn en de oases van Egypte,De oases kennen een opmerkelijk lange en rijke geschiendenis,ze waren al bewoond  in de oudheid,Heroduts noemde ze de Eilanden van gelukzaligen,Een wereld van schoonheid,eenzaamheid en uiterste stilte die nog te ontdekken .

Dag 1-Cairo-Bahariya

U wordtvanuit Cairo opgehaald met een prive busje naar,Bahariya oase, Overnachting in Bahariya in el Bishomo Hotel,zie de zonsondergang vanaf de Englesberg

Dag 2-Baharyia

Na het ontbijt bezoek aan het museum van de gouden mummies,de tempel van Alexandre de grote ,De Tombes  van Ben In ut en Djed Amoun if Ankh

Dag 3  -Bahariya -Farafra

Na het ontbijt rijden wij richting de zwarte woestijnen en de  witte woestijnen,bezoeken wij de witte woestijn,Daarna rijden wij richting Farafra ,overnachting in Badawia Hotel

Dag 4-Farafra-Dakhla

Na het ontbijt,gaan wij zwemmen Bir 6(warme water bron)lunch onderweg, lunch, Rijden naar Dakhala.El Dahous Kamp

Dag 5--Dakhala

Na het ontbijt in El Dahaus Camp-Bezoek aan El Qasar,Bir 5(water Bron 5), de tempel van Deir el Hagar en met Jeep naa de zand dunes ,zonsondergang bekijken

Overnachting in Camp El Dahous.

Dag 6-Dakhala-Kharga

Na het ontbijten rijden wij naar El Kharga,bezoek aan El bagwaat,De tempel van Hibis en zonsondergang bekijken in El Nadoura.

Overnachting in El kharga hotel

Dag 7-El Kharga-Luxor

Na het ontbijten rijden wij naar Luxor